مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-21حوادث

دستگیری قاتل فراری در آشتیان


فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان از شناسایی و دستگیری عامل قتل مرد 62 ساله، در کمتر از 24 ساعت خبر داد.

- سرهنگ رضا رضایی درتشریح این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر کشف جسد فردی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان آشتیان، ماموران بلافاصله به محل مربوطه اعزام شدند.

وی با اشاره به متواری شدن قاتل قبل از حضور ماموران افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد جسد کشف شده مربوط به کشاورزی 62 ساله است که ساعاتی پس از خروج وی از منزل برای آبیاری زمین توسط فرزند مقتول مشاهده و شناسایی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات کارآگاهان پلیس مشخص شد که مقتول با فردی اهل و ساکن همان روستا اختلاف ملکی داشته و این فرد به عنوان مظنون اصلی تحت مراقبت ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان آشتیان و با هماهنگی قضایی محل اختفای قاتل در شهر آشتیان شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان با اشاره به سرعت عمل ماموران در دستگیری قاتل فراری در کمتر از 24 ساعت یادآور شد: متهم پس از اعتراف به قتل مرد 62 ساله جهت سیر مراحل قانونی همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتل فراری در آشتیان

دستگیری قاتل فراری در آشتیان