مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 13:352023-01-21سياسي

دانشجوی امروز نیازمند بازگشت به فضای سالم دانشجویی است


دبیر اولین جشنواره ملّی سلامت دانشجویان کشور گفت: فضای دانشگاه ها می تواند با محور قراردادن «سلامت دانشجویان»، به فضای پویایی و نشاط بازگردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جمال الدین راحمی دبیر اولین جشنواره ملی سلامت دانشجویان درباره اهمیت و ضرورت این جشنواره گفت: با توجه به آسیب های موجود رصد شده برای دانشجویان در فضای دانشگاه های کشور، نیاز است تا به طور ویژه، به اهمیت سواد سلامت، ارتقاء آن و بهبود سبک زندگی دانشجویان فکر کنیم و برای تحقق آن گام‎ های عملیاتی و کاربردی برداریم.

وی ادامه داد: جشنواره ملّی سلامت دانشجویان ظرفیتی است که می تواند قوای عملیاتی کشور را در راستای همگرایی ملّی با تجمیع دغدغه های سلامت محور پیش برده و با اصالت دهی به سلامت دانشجویان کشور به عنوان نیروی محرکه مردان و زنان آتیه کشور این مهم را پیاده سازی کند.

راحمی با بیان اینکه فضای دانشگاه ها می تواند با محور قراردادن سلامت دانشجویان ، به فضای پویایی و نشاط بازگردد و این امر مهم نیازمند ایجاد یک بستر هم افزا در این عرصه است؛ افزود: با توجه به اینکه دانشجوی امروز نیازمند فضای پویا و سالم دانشجویی است، این جشنواره در چهار محور اصلی سلامت و سبک زندگی، سلامت و دانشگاه، سلامت و فناوری و سلامت و آینده پژوهی در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوی امروز نیازمند بازگشت به فضای سالم دانشجویی است

دانشجوی امروز نیازمند بازگشت به فضای سالم دانشجویی است