مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 13:302023-01-21اقتصادي

جبران خسارت سرمازدگی در بخش کشاورزی از طریق ستاد مدیریت بحران


سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی اظهار کرد: از آنجایی که برخی از بخش های اقتصادی استان از جمله زیرساخت های کشاورزی دچار خسارت های سرمازدگی شده اند، - ایسنا/خراسان جنوبی سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی اظهار کرد: از آنجایی که برخی از بخش های اقتصادی استان از جمله زیرساخت های کشاورزی دچار خسارت های سرمازدگی شده اند، جبران این خسارت ها از طریق ستاد مدیریت بحران پیگیری می شود.

علیرضا عباس زاده، امروز شنبه یکم بهمن به رسانه های گروهی گفت: بر اساس ارزیابی هایی که کارشناسان انجام می دهند پیگیری هایی برای تأمین خسارت ها توسط ستاد مدیریت بحران در دست انجام است که به محض حصول نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ضمن تقدیر از همکاری و همراهی مردم در سطح استان برای صرفه جویی مصرف گاز افزود: این دوره کم سابقه ترین، طولانی ترین و در عین حال وسیع ترین سرمای زمستانی را تجربه کردیم و مشارکت مردم در پویش های مختلف از جمله خانه گرم برای همه ، هر خانه یک اتاق گرم و دمای همدلی و رعایت دمای 18 تا 21 درجه سانتیگراد) تأثیر زیادی در مدیریت مصرف داشته است.

معاون امور عمرانی استاندار ادامه داد: با تمهیداتی که اندیشیده شده تاکنون گاز خانگی در استان برقرار بوده و شاهد قطع گاز نبودیم و امید است که با ادامه این همدلی و اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران خسارت سرمازدگی در بخش کشاورزی از طریق ستاد مدیریت بحران

جبران خسارت سرمازدگی در بخش کشاورزی از طریق ستاد مدیریت بحران