مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 13:202023-01-21سياسي

معرفی آخرین دستاوردهای محققان در حوزه های علوم زمین در همایش کواترنری ایران


رییس هیئت مدیره انجمن کواترنری ایران از برگزاری پنجمین همایش ملی کواترنری با تاکید بر موضوع آب، اقلیم و تمدن در تاریخ 7 اسفند ماه خبر داد.

- رییس هیئت مدیره انجمن کواترنری ایران از برگزاری پنجمین همایش ملی کواترنری با تاکید بر موضوع آب، اقلیم و تمدن در تاریخ 7 اسفند ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر راضیه لک، رییس هیئت مدیره انجمن کواترنری ایران از برگزاری پنجمین همایش ملی انجمن کواترنری ایران با شعار آب، اقلیم، تمدن خبر داد و گفت: این رویداد با هدف انتشار دستاوردهای جدید علمی پژوهشگران و متخصصان علوم میان رشته ای در زمینه های تخصصی کواترنری، در تاریخ 7 اسفندماه سال 1401 در پژوهشکده علوم زمین سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور برگزار می شود.

وی افزود: به منظور گسترش و پیشبرد و ارتقای علم کواترنری و توسـعه کیفـی نیروهـای متخصـص و بهبـود بخشـیدن بـه امـور آموزشـی و پژوهشی در زمینه کواترنری، همچنین تقویت نشاط علمی در میان استادان و دانشجویان و حمایت از فعالیت هـای جمعـی و خـودجوش پژوهشی و راهنمایی و مشارکت استادان و دانشجویان مستعد و توانمند در جهت بالندگی علمی و فرهنگـی کشـور، انجمـن کواترنری ایران در سال 1392 تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی آخرین دستاوردهای محققان در حوزه های علوم زمین در همایش کواترنری ایران

معرفی آخرین دستاوردهای محققان در حوزه های علوم زمین در همایش کواترنری ایران