مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 13:202023-01-21اقتصادي

امکان خلق فرصت در بخش محصولات لبنی ایجاد شود


رییس کمیسیون کشاورزی مجلس تاکید کرد که کیفیت محصولات لبنی باید به گونه ای باشد تا امکان خلق فرصت در ارائه کالاهای ایرانی در سطح بین الملل فراهم شود.

- محمدجواد عسکری شنبه یکم بهمن در نشست با مدیران عامل کارخانجات لبنی فارس با اشاره به اهمیت کیفیت تولید محصولات لبنی و تأثیر آن در بازارهای جهانی گفت: با توجه به ارزیابی های صورت گرفته، این امکان وجود دارد تا بتوانیم برخی از فرآورده های لبنی تولید داخل دارای مزیت رقابتی در حوزه صادرات را به صورت هدفمند در بازارهای جهانی عرضه کنیم.

رییس شورای سیاست گذاری بخش کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران اظهار کرد: متولیان حوزه سلامت باید نسبت به فرآیند تولید محصولات دقت نظر ویژه ای در ارائه گواهی بهداشت محصولات داشته باشند که برخی از کارخانجات لبنی فارس توانستند در این زمینه به تولیدکننده برتر از نظر کیفیت و سلامت محصول دست پیدا کنند.

عسکری با تاکید بر اینکه نگاه و رویکرد دولت باید معطوف به توسعه واحدهای تولیدی برتر باشد، تصریح کرد: انتظار ما از دولت سیزدهم این است فضا و فرصت مناسب برای تولیدکنندگان برتر را در حوزه های گوناگون به ویژه در بخش صادرات فراهم کند که در این زمینه اگر موانع قانونی وجود داشته باشد مجلس یازدهم و کمیسیون تخصصی کشاورزی در راستای اصلاح یا وض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان خلق فرصت در بخش محصولات لبنی ایجاد شود

امکان خلق فرصت در بخش محصولات لبنی ایجاد شود