مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 13:002023-01-21اجتماعي

انتظار داشتیم ادارات کنگاور تعطیل شود/ معابر یخ زده اند


فرماندار شهرستان کنگاور با اشاره به سرمای کم سابقه این شهرستان گفت: امروز صبح دمای شهرستان به منفی 20 درجه رسید که موجب شد کارکردن در این شرایط سخت شود.

- انتظار داشتیم "ادارات" کنگاور تعطیل شود/ معابر "یخ" زده اند ایسنا/کرمانشاه فرماندار شهرستان کنگاور با اشاره به سرمای کم سابقه این شهرستان گفت: امروز صبح دمای شهرستان به منفی 20 درجه رسید که موجب شد کارکردن در این شرایط سخت شود.

فرزاد الماسی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سرمای بی سابقه هوا در بسیاری شهرهای کشور گفت: کنگاور هم مانند بسیاری شهرها چند روزی است که سرمای کم سابقه ای را تجربه می کند و امروز(اول بهمن) دمای این شهرستان به منفی 20 درجه رسید و به عنوان سردترین نقطه استان شناخته شد.

وی افزود: در این شرایط دمایی انتظار داشتیم که ادارات شهرستان تعطیل شود، چرا که روز قبل (جمعه) سیستم گرمایشی تمام ادارات خاموش بوده و فضای ادارات یخ زده بود و کار در این شرایط واقعا سخت است، چرا که زمان می برد با روشن شدن وسایل گرمایشی محیط ادارات قدری گرم شود.

الماسی با اشاره به بارش برف چند روز گذشته گفت: در سطح روستاهای شهرستان حدود نیم متر و در داخل خود شهر کنگاور حدود 40 سانتی متربارش برف داشتیم، اما خوشبختانه کار برف روبی و پاکسازی معابر انجام شد تا با این سرمای شدید به مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار داشتیم ادارات کنگاور تعطیل شود/ معابر یخ زده اند

انتظار داشتیم ادارات کنگاور تعطیل شود/ معابر یخ زده اند