مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 12:462023-01-21بين الملل

انتقاد قدیروف از مقررات ارتش روسیه در ممنوعیت «ریش»


رهبر چچن روز پنج شنبه در دیدگاهی مشابه یوگنی پریگوژین رییس گروه مزدور واگنر، از سیاست روسیه مبنی بر ممنوعیت «ریش» برای سربازان این کشور انتقاد کرد.

- رهبر چچن روز پنج شنبه در دیدگاهی مشابه یوگنی پریگوژین رییس گروه مزدور واگنر، از سیاست روسیه مبنی بر ممنوعیت ریش برای سربازان این کشور انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از یورونیوز، رمضان قدیروف رهبر چچن روز پنج شنبه در دیدگاهی مشابه یوگنی پریگوژین رییس گروه مزدور واگنر، از سیاست روسیه مبنی بر ممنوعیت ریش برای سربازان این کشور انتقاد کرد.

این انتقاد که یکی از آخرین حملات این دو متحد ولادیمیر پوتین علیه فرماندهان ارشد نظامی روسیه محسوب می شود، در واقع در واکنش به سخنان ویکتور سوبولف، ژنرال بازنشسته و از نمایندگان پارلمان روسیه مطرح شد.

ژنرال سوبولف روز چهارشنبه در جریان مصاحبه با سایت خبری آربی سی کشورش، از مقررات سختگیرانه ارتش روسیه از جمله ممنوعیت داشتن ریش و ممنوعیت استفاده از گوشی های هوشمند شخصی و تبلت دفاع کرد و این مقررات را از اصول ابتداییِ برقراری نظم و انضباط در ارتش دانست.

اما قدیروف که خود همواره ریش بلندی دارد، در پیام رسان تلگرام ضمن ستایش نقش سربازانش در جریان جنگ اوکراین نوشت: ظاهرا ژنرال ویکتور سوبولف وقت آزاد زیادی دارد و تنها کاری که می کند خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد قدیروف از مقررات ارتش روسیه در ممنوعیت «ریش»

انتقاد قدیروف از مقررات ارتش روسیه در ممنوعیت «ریش»