مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 12:402023-01-21ورزشي

برگزاری دومین دوره مسابقات بین المللی اسکواش در یزد/رقابت 230 اسکواش باز کشور در یزد


دومین دوره مسابقات بین المللی اسکواش «یزد جونیور» با رقابت 230 ورزشکار برتر کشور در یزد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدحسین نجفی یزدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که با حضور جمعی از خبرنگاران ورزشی یزد برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های انسانی و زیرساختی رشته اسکواش در این استان، اظهار کرد: دومین دوره مسابقات بین المللی اسکواش با عنوان یزد جونیور به میزبانی استان یزد در حال برگزار است.

وی با بیان این که این دوره مسابقات کشوری با حضور 230 نفر از بازیکنان استان های مختلف برگزار شده است، افزود: این مسابقات از 29 دیماه به میزبانی استان یزد آغاز و تا دوم بهمن ماه ادامه دارد.

رییس هیأت اسکواش استان یزد رده های سنی شرکت کنندگان در این مسابقات بین المللی را زیر 11 سال، 13، 15 و 19 سال دانست و گفت: از تعداد کل بازیکنان شرکت کننده 120 نفر آقا و مابقی خانم هستند.

نجفی یزدی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره مسابقات بین المللی اسکواش در استان یزد و کشور، تصریح کرد: قبل از شیوع کرونا اولین دوره این مسابقات در استان یزد برگزار شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که سرمربی تیم ملی اسکواش ایران یزدی است و این بیانگر ظرفیت یزدیهاست، خاطرنشان کرد: برای تقویت بیش از پیش این رشته ورزشی در استان یزد نیازمند حمایت بخش خصوصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین دوره مسابقات بین المللی اسکواش در یزد/رقابت 230 اسکواش باز کشور در یزد

برگزاری دومین دوره مسابقات بین المللی اسکواش در یزد/رقابت 230 اسکواش باز کشور در یزد