مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 12:252023-01-21اقتصادي

مصرف 400 میلیون مترمکعب گاز، توسط قزوینی ها در یک ماه اخیر


مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: در پی سرمای هوا طی یک ماه گذشته، 400 میلیون متر مکعب گاز توسط شهروندان قزوینی مصرف شده است؛ که به طور میانگین روزانه بیش از 13 میلیون مترمکعب را شامل می ‎شود.

- ایسنا/قزوین مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: در پی سرمای هوا طی یک ماه گذشته، 400 میلیون متر مکعب گاز توسط شهروندان قزوینی مصرف شده است؛ که به طور میانگین روزانه بیش از 13 میلیون مترمکعب را شامل می ‎شود.

علی حجتی پور اظهار کرد: باتوجه به افزایش مصرف گاز خانگی در بین شهروندان قزوینی، تقاضا داریم تا برای جلوگیری از افت فشار گاز در شرایط برودت هوا، نسبت به صرفه جویی در مصرف این انرژی اهتمام ورزند.

وی با بیان اینکه طی یک ماه گذشته 400 میلیون مترمکعب گاز توسط شهروندان قزوینی مصرف شده است، افزود: به طور میانگین روزانه بیش از 13 میلیون متر مکعب گاز در قزوین مصرف می شود که نسبت به جمعیت این استان میزان بالایی است.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت گاز قزوین، حجتی پور عنوان کرد: علی رقم افرایش مصارف خانگی گاز طی یک ماه گذشته، با تلاش شبانه روزی متصدیان شرکت گاز و همچنین همراهی دستگاه های مختلف اجرایی و برخی شهروندان در ماه گذشته شاهد افت فشار گاز را در استان قزوین نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف 400 میلیون مترمکعب گاز، توسط قزوینی ها در یک ماه اخیر

مصرف 400 میلیون مترمکعب گاز، توسط قزوینی ها در یک ماه اخیر