مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 12:152023-01-21اجتماعي

جلوگیری از خطر حضور گرگ در شهر با مدیریت پسماند غذایی


مانند سال های گذشته به علت تغییر هرم غذایی در طبیعت به خاطر عوامل انسانی و سرما و برف سنگین در دشت ها و مراتع و ارتفاعات، معمولاً حیوانات وحشی برای پیدا کردن غذا به سطح شهر می آیند که این امر خطرات و مشکلاتی را برای جوامع انسانی به ویژه کودکان و افراد کهنسال .

- ایسنا/همدان مانند سال های گذشته به علت تغییر هرم غذایی در طبیعت به خاطر عوامل انسانی و سرما و برف سنگین در دشت ها و مراتع و ارتفاعات، معمولاً حیوانات وحشی برای پیدا کردن غذا به سطح شهر می آیند که این امر خطرات و مشکلاتی را برای جوامع انسانی به ویژه کودکان و افراد کهنسال به وجود می آورد که با رعایت نکات لازم تأکید شده توسط کارشناسان محیط زیست، احتمال حضور و نزدیک شدن وحوش به جوامع انسانی کمتر خواهد شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی چند روز گذشته مواردی از مشاهده شدن گرگ در سطح شهر بهار توسط مردم به محیط زیست گزارش شده که احتمال دارد در این رابطه مردم در مواردی سایر گونه ها را با گرگ یا شغال و روباه اشتباه گرفته باشند که از این موضوع اطمینان نداریم و باید این امر دقیق تر مورد بررسی قرار گیرد.

مجید اسکندری افزود: غذارسانی به حیوانات و وحوش به ویژه در فصل سرما توسط مردم به هیچ وجه کار درستی نبوده و موجب نزدیک شدن وحوش از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از خطر حضور گرگ در شهر با مدیریت پسماند غذایی

جلوگیری از خطر حضور گرگ در شهر با مدیریت پسماند غذایی