مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 12:052023-01-21اقتصادي

ایمیدرو زیر تیغ انتقاد مسؤولان کرمانی/ پول کرمان را می برند و بی اعتنایی می کنند


مسؤولان استان کرمان در حالی شرکت ایمیدرو را زیر تیغ انتقادات خود بردند که بنا به گفته آنها ایمیدرویی ها پول و سرمایه کرمان را می برند و نسبت به کرمانی ها بی توجهی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، هشتادویکمین شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی صبح امروز یکم بهمن ماه با موضوع توسعه معادن جنوب کرمان در حالی برگزار شد که انتقادهای شدیدی نسبت به شرکت ایمیدرو صورت گرفت؛ انتقاداتی در زمینه بی توجهی این مجموعه به استان نسبت به منافعی که از کرمان می برد.

انتقاد استاندار کرمان به ایمیدرو در همین حال استاندار کرمان با اشاره به اینکه سرمایه گذاران در بخش معادن جنوب استان پای کار آمده اند، از وجود برخی موانع بر سر راه آنها از جمله در زمینه زیرساخت ها خبر داد و اظهار داشت: به طور مثال معدن کارانی داریم که کارهای معدن را پیش برده اند اما هنوز برق به معدن نرسیده است، بنابراین از همه دستگاه های مرتبط می خواهیم، پای کار معادن بیایند و زیرساخت ها سریع تر انجام شود.

محمدمهدی فداکار متذکر شد: شرکت ایمیدرو همه پهنه ها را گرفته است و از ظرفیت های استان کرمان استفاده می کند، اما حاضر به سرمایه گذاری در این استان نیست.

وی با اشاره به اینکه پیگیر راه اندازی بازار آب در استان کرمان هستیم، خاطرنشان کرد: با ایجاد این بازار بسیاری از مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمیدرو زیر تیغ انتقاد مسؤولان کرمانی/ پول کرمان را می برند و بی اعتنایی می کنند

ایمیدرو زیر تیغ انتقاد مسؤولان کرمانی/ پول کرمان را می برند و بی اعتنایی می کنند