مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 12:012023-01-21اقتصادي

گرانی میوه در شهرکرد و چالش مسئولان برای باز کردن گره ای که کور نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، عدم ثبات قیمت در بازار میوه شهرکرد معضل چندین ساله این شهر است که یکی از دلایل اصلی آن خرید میوه از استان اصفهان و تعیین نرخ بر اساس قیمت میوه در آن استان است.

گفته می شود عدم وجود میدان های میوه و تره بار دائمی نیز علت دیگر این بی ثباتی است، به نظر می رسد ایجاد بازارچه های سیار موقت و سپس تبدیل آن ها به میدان میوه دائمی یکی از راه حل های مفید برای رفع مشکل باشد.

حسین برزگر در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار استان مقرر شد سازمان ساماندهی مشاغل شهری 17 غرفه جدید را به مناسبت دهه فجر افتتاح کند تا غرفه های میوه و تره بار بیشتر و فضا رقابتی شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین در مسیر فرودگاه شهرکرد مکانی به کارگروه زیربنایی استان به عنوان میدان روز بخش خصوصی پیشنهاد شده که دیگر زیر نظر شهرداری نخواهد بود.

وی ادامه داد: شهرداری های شهرهای بزرگ میادین روز دارند که این امر به استان ما نیز تکلیف شد و در آخرین جلسه کارگروه استان مصوب شد شهرداری مراکزی را برای این میادین مشخص کند و در کنار این میادین دائمی کمیته راهبری استان مراکزی را نیز به عنوان بازار روز موقت از نیمه دوم اسفندماه برای شب عید آماده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی میوه در شهرکرد و چالش مسئولان برای باز کردن گره ای که کور نیست

گرانی میوه در شهرکرد و چالش مسئولان برای باز کردن گره ای که کور نیست