مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-21سياسي

درخواست کوهپایه زاده از رییس قوه قضاییه برای ورود به پرونده قتل یک وکیل دادگستری


محمودرضا جعفر آقایی وکیل دادگستری که که شب عاشورا در شاهرود در مقابل دیدگان همسر و فرزند پنج ساله اش به ضرب گلوله به قتل رسید- از ریاست قوه قضاییه و دادستان کل کشور درخواست کرد که با توجه به شان و جایگاه قانونی و نظارتی خود با ورود .

- وکیل مدافع اولیای دم -محمودرضا جعفر آقایی وکیل دادگستری که که شب عاشورا در شاهرود در مقابل دیدگان همسر و فرزند پنج ساله اش به ضرب گلوله به قتل رسید- از ریاست قوه قضاییه و دادستان کل کشور درخواست کرد که با توجه به شان و جایگاه قانونی و نظارتی خود با ورود به پرونده اجازه ندهند که خون به ناحق ریخته این وکیل دادگستری پایمال شود.

رسول کوهپایه زاده در گفت و گو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: با گذشت بیش از 5 ماه از وقوع این جنایت و با توجه به ایرادات و اشکالات و نواقص وارد بر امر تحقیقات که حسب وظیفه قانونی به اطلاع مسئولان پرونده رسیده است، متاسفانه با مشکلات و موانع و آفاتی در پرونده مواجه ایم.

وی افزود: موکل سابق همکار مقتول که متهم به اخلال به صورت عمده و کلان در نظام اقتصادی کشور و پولشویی بالغ بر هزار میلیارد تومان است، پس از آشکار شدن ماهیت واقعی اقدامات مجرمانه و عدم اجابت درخواست های ناصواب ایشان، نهایتا مرحوم جعفر آقایی را از وکالت خود عزل می کند و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کوهپایه زاده از رییس قوه قضاییه برای ورود به پرونده قتل یک وکیل دادگستری

درخواست کوهپایه زاده از رییس قوه قضاییه برای ورود به پرونده قتل یک وکیل دادگستری