مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 11:502023-01-21سياسي

طرح ولایت، ابتکار آیت الله مصباح/ 70 هزار فارغ التحصیل طرح ولایت داریم


عضو هیات علمی موسسه امام خمینی(ره) با بیان اینکه آیت الله مصباح حاصل 70 سال کار علمی را در طرح ولایت آسان و منطقی ارائه دادند و امروز بیش از صدهزار فارغ التحصیل طرح ولایت داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان حجت الاسلام مجتبی مصباح یزدی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگداشت آیت الله مصباح و آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر اظهار کرد: از ویژگی های بارز آیت الله مصباح تکلیف مداری بود و ایشان در صحنه علمی و مبارزاتی به دنبال تشخیص وظیفه خود بودند و در این راستا از هیچ ملامتی نمی ترسیدند.

وی گفت: با وجود اینکه در اوایل جوانی به درجه اجتهاد رسیدند اما سراغ درس هایی رفتند که کمتر به آن توجه می شد تا طلاب حوزه علمیه از آن استفاده کنند.

عضو هیات علمی موسسه امام خمینی(ره) با اشاره به روحیه وظیفه مداری آیت الله مصباح قبل انقلاب اضافه کرد: اقدامات اجتماعی و مبارزاتی آیت الله مصباح بسیار بود، ایشان شهر به شهر برای جهاد تبیین می رفتند.

وی افزود: اوایل انقلاب که ستاد فرهنگی تاسیس شد و بحث بود چطور باید دانشگاه ها را اسلامی کرد و رهبری گفتند به سراغ حوزه علمیه بروید؛ آیت الله مصباح طرح دفتری حوزه علمیه و دانشگاه را مطرح کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ولایت، ابتکار آیت الله مصباح/ 70 هزار فارغ التحصیل طرح ولایت داریم

طرح ولایت، ابتکار آیت الله مصباح/ 70 هزار فارغ التحصیل طرح ولایت داریم