مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 11:502023-01-21فرهنگي

دغدغه میرکریمی از ساخت «نام ها» چه بود؟/بازیگران و کشف دنیای شهدا


امیر مهران دستیار کارگردان در مجموعه کمیک موشن «نام ها» از فرایند تولید این مجموعه که به چهار شهید قهرمان ملی می پردازد اشاره و از دغدغه میرکریمی برای ساخت آن سخن گفت.

- امیر مهران دستیار کارگردان در مجموعه کمیک موشن نام ها از فرایند تولید این مجموعه که به چهار شهید قهرمان ملی می پردازد اشاره و از دغدغه میرکریمی برای ساخت آن سخن گفت.

امیر مهران مدیر فنی، دستیار کارگردان و تدوینگر مجموعه کمیک موشن نام ها به کارگردانی رضا میرکریمی و تهیه کنندگی محمد پیرهادی درباره پیشینه تولید این مجموعه کمیک انیمیشن نام ها و ایده ساخت آن در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: فکر می کنم اواخر سال 90 بود که طی تماسی که با آقای میرکریمی کارگردان و محمد پیرهادی تهیه کننده کار داشتیم، درباره تولید این مجموعه صحبت کردیم.

گویا قرار بود نام ها به صورت مستند-بازسازی شکل بگیرد و بخشی از ایده های این کار هم شکل گرفته بود.

در ابتدا بیشتر تمرکزمان روی این بود که آیا می توانیم به ایده جدیدی برای شکل گیری این کار برسیم یا خیر که در همین راستا جلساتی را برگزار کردیم.

مهران در مورد نحوه آشنایی اش با رضامیرکریمی نیز بیان کرد: من سال ها قبل فیلمی تجربی به نام مسیر سرد خون ساخته بودم که با تعدادی عکس شکل گرفته بود، بعدتر تکنیکی دیده بودم در یک فیلم مستند که با نقاشی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه میرکریمی از ساخت «نام ها» چه بود؟/بازیگران و کشف دنیای شهدا

دغدغه میرکریمی از ساخت «نام ها» چه بود؟/بازیگران و کشف دنیای شهدا