مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 11:452023-01-21فرهنگي

«جان ویلیامز» سوژه مستندی از «اسپیلبرگ»


اکنون سوژه یک مستند بلند است که همکار قدیمی اش «استیون اسپیلبرگ» یکی از سازندگان آن خواهد بود.

- جی پلاس، به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی Amblin Television متعلق به استیون اسپیلبرگ ساخت مستند زندگی نامه جان ویلیامز را بر عهده دارد که قرار است لورنت بوزرو کارگردانی آن را بر عهده داشته باشد؛ مستندسازی که تاکنون ساخت چند اثر مستند و فیلم پشت صحنه صدها فیلم از جمله آثار اسپیلبرگ را بر عهده داشته است.

اسپیلبرگ به همراه برایان گریزر ، ران هاوارد ، داریل فرانک ، جاستین فالوی ، جاستین ویلکس ، سارا برنشتاین و مردیت کالفرز تهیه کنندگان اجرایی این مستند خواهد بود.

جان ویلیامز در طول هفت دهه فعالیت هنری، برای بیش از 150 فیلم سینمایی مختلف آهنگسازی کرده است و بسیاری از مشهورترین قطعه ها را ساخته است.

همچنین برای چهار دوره از بازی های المپیک های 1984، 1988، 1996 و 2002، مراسم تحلیف باراک اوباما، تعداد بسیاری کنسرت و مجموعه تلویزیونی موسیقی ساخته و از سال 1980 تا 1993 میلادی رهبر اصلی ارکستر بوستون پاپز بوده و اکنون یکی از رهبران برجسته آن به شمار می رود.

نام جان ویلیامز در سال 2000 میلادی در تالار مشاهیر هالیوود ثبت شد و این آهنگساز بنام موسیقی سینمای جهان در سال 2004 موفق به کسب نشان افتخار مجمع کندی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جان ویلیامز» سوژه مستندی از «اسپیلبرگ»

«جان ویلیامز» سوژه مستندی از «اسپیلبرگ»