مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 10:552023-01-21سياسي

مهلت ارسال آثار به جشنواره منطقه ای مطبوعات شمال غرب کشور 5 روز تمدید شد


دبیر استان اردبیل جشنواره مطبوعات شمالغرب گفت: بدلیل استقبال گسترده شرکت کنندگان و تقاضای تمدید مهلت برای ارسال آثار و همچنین قطعی های اخیر اینترنت به دلیل برگزاری کنکور مهلت ارسال آثار تا پنجم بهمن ماه سالجاری تمدید شد.

- ایسنا/اردبیل دبیر استان اردبیل جشنواره مطبوعات شمالغرب گفت: بدلیل استقبال گسترده شرکت کنندگان و تقاضای تمدید مهلت برای ارسال آثار و همچنین قطعی های اخیر اینترنت به دلیل برگزاری کنکور مهلت ارسال آثار تا پنجم بهمن ماه سالجاری تمدید شد.

حبیب احمدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره اظهار کرد: این مهلت تعیین شده آخرین فرصت برای افرادی هست که تابحال موفق به ارسال آثار نشده اند و به هیچ وجه این مهلت تمدید نخواهد شد.

وی اضافه کرد : تا بحال بیش از 600 اثر از استانهای اردبیل، زنجان، آذربایجان غربی و شرقی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که کمترین تعداد آثار ارسالی مربوط به استان اردبیل هست.

عضو هیات مدیره خانه مطبوعات و خبرگزاری های استان اردبیل گفت: بضاعت استان اردبیل با توجه به کیفیت و کمیت رسانه ها بیشتر از اینهاست و از همکاران رسانه ای خواست که اهتمام لازم را در مشارکت و ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به جشنواره منطقه ای مطبوعات شمال غرب کشور 5 روز تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره منطقه ای مطبوعات شمال غرب کشور 5 روز تمدید شد