مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 10:552023-01-21بين الملل

رایزنی مقامات ازبکستان و بانک توسعه آسیا؛ توسعه روابط در دستور کار


معاون اول وزیر امور خارجه ازبکستان و کفیل نمایندگی بانک توسعه آسیا در ازبکستان در دیداری در شهر«تاشکند» همکاری های دوجانبه و تصویب استراتژی جدید بانک برای سال های 2024 و 2027 را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، فرقت صدیق اف معاون اول وزیر امور خارجه ازبکستان و انریکو پینالی کفیل نمایندگی بانک توسعه آسیا در ازبکستان در دیداری در شهر تاشکند همکاری های دوجانبه مبنی بر تصویب استراتژی جدید بانک توسعه آسیا با ازبکستان برای سال های 2024 و 2027 میلادی را بررسی کردند.

با توجه به این که بانک توسعه آسیا یکی از شرکای کلیدی و استراتژیک برای ازبکستان در میان نهادهای مالی بین المللی است، تاکید شد که هم اکنون بیش از 20 پروژه به ارزش 2 میلیارد و 800 میلیون دلار در حال اجراست.

در این دیدار همکاری ازبکستان با بانک توسعه آسیا در مورد تصویب استراتژی جدید همکاری بانک توسعه آسیا با ازبکستان برای سال های 2024 و 2027 میلادی بررسی شد.

همچنین بانک توسعه آسیا به فعالیت خود مبنی بر ارائه حمایت مشورتی در مورد اصلاحات ساختاری بر اساس استراتژی توسعه ملی ازبکستان ادامه می دهد.

بانک توسعه آسیا در سال 1966 میلادی برای حمایت از توسعه اقتصادی، همگرایی منطقه ای و رشد پایدار در آسیا و منطقه اقیانوس آرام در مانیل فیلیپین تاسیس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی مقامات ازبکستان و بانک توسعه آسیا؛ توسعه روابط در دستور کار

رایزنی مقامات ازبکستان و بانک توسعه آسیا؛ توسعه روابط در دستور کار