مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 10:402023-01-21سياسي

نقش وزارت ارتباطات در کاهش آلایندگی هوا


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تلاش می کنیم با هوشمندسازی و الکترونیکی کردن خدمات بتوانیم نقشی بسیار مهم در کاهش آلایندگی سفرها داشته باشیم که این خود به کاهش آلایندگی منجر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز یکم بهمن، آیین رونمایی از موتور سیکلت های برقی موزعین شرکت ملی پست کشور با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و ریس سازمان محیط زیست و شهردار تهران برگزار شد.

در این مراسم عیسی زارع پور اظهار کرد: پیش از هر چیزی تشکر می کنم از همه عزیزانی که برای به ثمر رسیدن این پروژه تلاش کردند.

اتفاقی که امروز رخ داد نزدیک به یک دهه برای آن زحمت کشیده شده و حاصل تلاش نخبگان کشور است تا این محصول داخلی را در کشور داشته باشیم و امروز به یک سرمایه برای کاهش آلایندگی کشور تبدیل شد.

ان شاالله در همه حوزه هایی که کشور به آن نیاز دارد، شاهد واقفان باشیم و منابع خود را به این سمت هدایت کنند و این اقدام الگویی برای شهرداران سایر کلان شهرها باشد.

وی درباره نقش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در کاهش آلایندگی هوا اظهار کرد: حرکت به سمت هوشمندسازی و الکترونیکی کردن خدمات در راستای کاهش آلایندگی در سفرها در این دولت آغاز شده و هدفشان این است که با هوشمندسازی همه بخش های کشور آلایندگی را کاهش دهیم و این شدنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش وزارت ارتباطات در کاهش آلایندگی هوا

نقش وزارت ارتباطات در کاهش آلایندگی هوا