مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 10:252023-01-21بين الملل

اخذ شناسنامه اسراییلی برای ورود؛ شرط کشورهای عربی برای ساکنان جولان اشغالی سوریه


ساکنان جولان اشغالی سوریه پس از آنکه مصر شرط سفر آنها به خاک این کشور را گرفتن شناسنامه و تابعیت اسراییلی قرار داد، به مصر پیام دادند.

- اخذ شناسنامه اسراییلی برای ورود؛ شرط کشورهای عربی برای ساکنان جولان اشغالی سوریه ساکنان جولان اشغالی سوریه پس از آنکه مصر شرط سفر آنها به خاک این کشور را گرفتن شناسنامه و تابعیت اسراییلی قرار داد، به مصر پیام دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه الوطن سوریه، ساکنان جولان اشغالی سوریه در بیانیه ای اعلام کردند، با توجه به اینکه برخی کشورهای جهان و متاسفانه برخی کشورهای عربی، اخذ شناسنامه اسراییلی را برای سفر ساکنان جولان اشغالی سوریه به خاکشان تعیین کردند و برخی از جوانان ساکن جولان اشغالی بدون هیچ توجیهی درخواست اخذ شناسنامه اسراییلی کردند و با توجه به تاکید ما برای مبارزه با هویت اسراییلی و حفافظت از تعلق ملی به جولان به عنوان سرزمین عربی سوریه، برخی انسان های شریف که برای میراث ملی جولان اشغالی سوریه غبطه می خورند، با سفارت مصر در رام الله و تل آویو تماس گرفته و از قاهره خواستند این شرط غیرملی برای سفر به خاکش را لغو کند.

آنها در ادامه بیانیه خود تاکید کردند، پاسخ کشور مصر دیری نپایید و به بالاترین سطوح دیپلماتیک رسید و به ما اطلاع دادند که این شرط لغو شد و مصر مخالف قانون ناد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ شناسنامه اسراییلی برای ورود؛ شرط کشورهای عربی برای ساکنان جولان اشغالی سوریه

اخذ شناسنامه اسراییلی برای ورود؛ شرط کشورهای عربی برای ساکنان جولان اشغالی سوریه