مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 10:052023-01-21سياسي

دیدار ولید جنبلاط با هیأت حزب الله و تأکید بر لزوم انتخاب رییس جمهور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «ولید جنبلاط» رییس حزب «التقدمی الاشتراکی» (سوسیالیست ترقی خواه) لبنان با هیأتی از جنبش حزب الله این کشور در کلیمنصو دیدار و گفتگو کرد.

- رییس حزب التقدمی الاشتراکی لبنان با هیأتی از جنبش حزب الله از جمله معاون سیاسی دبیرکل این جنبش دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ولید جنبلاط رییس حزب التقدمی الاشتراکی (سوسیالیست ترقی خواه) لبنان با هیأتی از جنبش حزب الله این کشور در کلیمنصو دیدار و گفتگو کرد.

هیأت حزب الله شامل حاج حسین الخلیل معاون سیاسی دبیر کل این جنبش و وفیق صفا مسئول واحد ارتباطات و هماهنگی حزب الله بود و در این دیدار تیمور جنبلاط نماینده پارلمان، غازی العریضی وزیر سابق، ظافر ناصر دبیر کل حزب سوسیالیست ترقی خواه و حسام حرب مشاور جنبلاط حضور داشتند.

برخی منابع شبکه المنار گزارش دادند که این دیدار را جنبلاط ترتیب داده بود که حدود یک ساعت طول کشید و طی آن طرفین به بررسی روابط دوجانبه و تحولات لبنان پرداختند.

به گفته این منابع، در این دیدار موضوع انتخابات ریاست جمهوری لبنان بررسی شد و طرفین بر ضرورت انتخاب رییس جمهور در سریع ترین زمان ممکن تأکید کرده و گفتند که گفتگو های داخلی در لبنان یکی از راه های اصلی دستیابی به این هدف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار ولید جنبلاط با هیأت حزب الله و تأکید بر لزوم انتخاب رییس جمهور

دیدار ولید جنبلاط با هیأت حزب الله و تأکید بر لزوم انتخاب رییس جمهور