مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 10:002023-01-21سياسي

لزوم تربیت جامع و متوازن طلاب


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: تربیت باید جامع و متوازن باشد و همه ابعاد وجودی طلاب پا به پای هم رشد کند.

- آیت الله مصطفی محامی در اختتامیه جشنواره علامه حلی که در محل حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان برگزار شد، ضمن قدردانی از شرکت کنندگان در این جشنواره افزود: تربیت و تعلیم عرصه های مختلفی دارد که تربیت اعتقادی، اخلاقی، معنوی، عاطفی، خانوادگی و اقتصادی از جمله عرصه های آن است و البته تربیت علمی نیز یک عرصه تربیتی است.

امام جمعه زاهدان افزود: شیوه درست تربیت آن است که مربی تلاش کرده و پا به پای متربی حرکت کند تا به نقطه مطلوب برسد و رشد به صورت پله پله انجام گیرد که این امر نیاز به آموزش نظری و عملی دارد.

آیت الله محامی بیان کرد: تربیت علمی بیشتر متمرکز بر آموزش است اما در همین عرصه نیز آموزشی تاثیر گذار است که به شیوه تربیتی عمل کند یعنی ابتدا سوال در ذهن مخاطب ایجاد کند و سپس با فکر و اندیشه به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: تربیت جامع و متوازن یکی دیگر از مباحث تربیتی است و همه ابعاد وجودی طلاب باید پا به پای هم رشد کند چرا که تربیت تک بعدی کارآمدی لازم را ندارد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: اگر فردی حتی قدرت بیان، نگارش و انتقال مفاهیم به دیگران را داشته باشد اما اخلاق، تعهد دینی و استقامت فکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تربیت جامع و متوازن طلاب

لزوم تربیت جامع و متوازن طلاب