مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 10:002023-01-21اقتصادي

یک دهکده در کرمانشاه مفقود شده است!


دهکده لجستیک از مراکز مهم برای جابجایی کالا در سطح بین المللی است که در آن تمام فعالیت های لجستیکی از جمله انبارداری، ترخیص، ورود و توزیع کالا بصورت کامل صورت می گیرد و همین امر موجب شده این مراکز نقش مهمی در تسریع ترانزیت کالا و کاهش قیمت حمل آن داشته باشند.

- ایسنا/کرمانشاه "دهکده لجستیک" از مراکز مهم برای جابجایی کالا در سطح بین المللی است که در آن تمام فعالیت های لجستیکی از جمله انبارداری، ترخیص، ورود و توزیع کالا بصورت کامل صورت می گیرد و همین امر موجب شده این مراکز نقش مهمی در تسریع ترانزیت کالا و کاهش قیمت حمل آن داشته باشند.

سابقه این مراکز در جهان چندان طولانی نیست و در ایران هم چندسالی است راه اندازی این دهکده ها در نقاط مختلف کشور در دستورکار قرار گرفته که یکی از این نقاط مهم و استراتژیک، کرمانشاه است.

کرمانشاه به دلیل داشتن مرز زمینی طولانی با کشور عراق به طول 370 کیلومتر، داشتن چندین مرز رسمی و برخورداری از یک فرودگاه بین المللی و راه آهن و شبکه بزرگراهی گسترده از بهترین زیرساخت ها برای راه اندازی یک دهکده لجستیک برخوردار است و وجود همین زیرساخت ها موجب شد که مصوبه راه اندازی دهکده لجستیک به کرمانشاه داده شود و راه اندازی این دهکده در اطراف شهرک صنعتی زاگرس در آذرماه سال 1398 در شورای برنامه ریزی استان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک دهکده در کرمانشاه مفقود شده است!

یک دهکده در کرمانشاه مفقود شده است!