مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 09:552023-01-21سياسي

غرب فرتوت بین مرگ و زندگی دست و پا می زند/ از سپاه متشکریم


امام جمعه بندرگز با بیان اینکه امروز غربی ها با یک قدرت نوظهور به نام جمهوری اسلامی ایران مواجه اند، گفت:آنها اکنون عزادار خروج جهان از وضعیت تک قطبی مسلط هستند و این داستان مرگ و زندگی غرب فرتوت است.

- ایسنا/گلستان امام جمعه بندرگز با بیان اینکه امروز غربی ها با یک قدرت نوظهور به نام جمهوری اسلامی ایران مواجه اند، گفت:آنها اکنون عزادار خروج جهان از وضعیت تک قطبی مسلط هستند و این داستان مرگ و زندگی غرب فرتوت است.

حجت الاسلام سید ابوالفضل حسینی در گفتگو با خبرنگار ایسنا ضمن محکومیت قرارگیری سپاه در لیست تروریستی اتحادیه اروپا اظهار کرد: بدل کردن این موضوع به یک سنت مبنی بر اینکه هر کشوری به خود اجازه دهد سازمان دولتی کشور دیگری را در لیست تروریستی خود بگنجاند، می تواند دنیا را به یک فاجعه نزدیک کرده و یا حداقل قبح نام تروریست را بشکند تا دیگر شخصی به چنین ادعاهایی توجه نکند.

وی با بیان اینکه خشم و عقده ناگشوده دولت های غربی از ایران قدرتمند به یک یا دو مسئله کوچک محدود نمی شود، افزود: غربی ها با یک قدرت نوظهور مواجه هستند و هم اکنون عزادار خروج جهان از وضعیت تک قطبی مسلط هستند و این ها داستان مرگ و زندگی غرب فرتوت است.

امام جمعه بندرگز با بیان اینکه اروپایی ها قرن ها است که در دیگر مناطق دنیا آتش افروزی می کنند، بیان کرد: د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب فرتوت بین مرگ و زندگی دست و پا می زند/ از سپاه متشکریم

غرب فرتوت بین مرگ و زندگی دست و پا می زند/ از سپاه متشکریم