مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 09:502023-01-21فرهنگي

معرفی برگزیدگان هفتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار/ یک اثر به تئاتر فجر رسید


هفتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار طی مراسمی برگزیدگان خود را در بخش های تئاتر صحنه ای و تئاتر خیابانی جشنواره معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هفتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار که با دبیری فرهاد مختاری مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران از 26 تا 29 دی در استان یزد برگزار شد، معرفی کرد.

مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره با  حضورمحمدرضا دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار اردکان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، مشاور معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، در سالن همایش دانشکده شهید بهشتی اردکان برگزار شد.

در این مراسم پیام فرهاد مختاری دبیر جشنواره قرائت شد که در ذیل آمده است: هنر در ذات خود واجد این ویژگی بی نظیر است که حامل پیام معنویت، اخلاق گرایی، صلح و تفاهم است.

آن گاه که هنر در ایران اسلامی و به دست ایرانیان هنرمند جلوه ای چشمگیر به خود می گیرد، نقش موثرتری در ایجاد ارتباط، تفاهم و تعاملی سازنده در دنیای امروز از خود بروز می دهد.

از این رو، تنها جلوه های بیرونی این هنر چنین جذاب و زیبا نیست ، بلکه سرشت و فطرت درونی آن نیز از این زیبایی معنوی، در حد کمال برخوردار است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان هفتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار/ یک اثر به تئاتر فجر رسید

معرفی برگزیدگان هفتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار/ یک اثر به تئاتر فجر رسید