مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 08:102023-01-21اجتماعي

آغاز المپیادهای علمی دانش آموزی از امروز


آزمون مرحله اول المپیادهای علمی دانش آموزی از امروز آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، آزمون مرحله اول المپیادهای علمی دانش آموزی، از ساعت 9 صبح امروز آغاز می شود.

ساعت 9 صبح امروز آزمون المپیاد کامپیوتر و ساعت 14 آزمون المپیادهای جغرافیا و علوم زمین برگزار می شود؛ المپیاد شیمی و تفکر و کارآفرینی در روز یکشنبه دوم بهمن، المپیاد نجوم و اختر فیزیک، سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی در روز دوشنبه سوم بهمن برگزار می شود.

المپیاد فیزیک و سواد رسانه ای در روز سه شنبه چهارم بهمن المپیاد ریاضی و اقتصاد مدیریت در روز چهارشنبه پنجم بهمن، المپیاد ادبی و علوم و فناوری در روز پنج شنبه ششم بهمن و المپیاد زیست شناسی در روز جمعه هفتم بهمن برگزار خواهد شد.

این آزمون ها در حوزه های داخل و خارج از کشور به صورت همزمان برای دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم برگزار و اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول برای شرکت در آزمون مرحله دوم به صورت مکتوب به اداره کل آموزش و پرورش استان و مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور ارسال می شود.

بر اساس دستورالعمل ارسالی به استان ها تمام دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم مجاز به شرکت در رشته های المپیادهای علمی هستند و در رشته علوم و فناوری نانو دانش آموزان پایه دوازدهم همه رشته ها نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز المپیادهای علمی دانش آموزی از امروز

آغاز المپیادهای علمی دانش آموزی از امروز