مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 08:002023-01-21سياسي

شهیدخلیل ترکاشوند: وطن خود را از شر دشمنان حفظ کنید


شهیدخلیل ترکاشوند در بخشی از وصیت نامه خود آورده است « وطن خود را از شر دشمنان حفظ کنید».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ، شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.

3875/ تبرک لحظاتمان با شهیدخلیل ترکاشوند بسم الله الرحمن الرحیم ان الله اشتری من المومنین با انفسهم و اموالهم با درود بر محضر مقدس آقا امام زمان(عج) و نائب بر حقش امام امت و شهدای اسلام پیروانم راه را ادامه بدهید و امام را تنها نگذارید، زیرا امام پرچمدار این انقلاب است و اگر خدای ناکرده این انقلاب پیروز نشود دیگر کسی نمی تواند به اسم انقلاب قیام کند پدر و مادرم بقیه برادرانم را به راه اسلام هدایت کنید و پرچمدار باشید.

پدر و مادر مرا حلال کرده و از خداوند برایم طلب آمرزش کنید، ملت همیشه در صحنه و ای امت شهیدپرور قهرمان ایران! هرگز امام را و اسلام را تنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدخلیل ترکاشوند: وطن خود را از شر دشمنان حفظ کنید

شهیدخلیل ترکاشوند: وطن خود را از شر دشمنان حفظ کنید