مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 23:452023-01-20سياسي

جهاد دفاع از ولایت فقیه و رهبری در اولویت نیروهای انقلابی باشد


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت: باید جهاد دفاع از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب در اولویت نیروهای انقلابی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت الاسلام نصیرالدین یعقوبی امشب در همایش مسؤولان شورای ائتلاف انقلاب اسلامی مازندران، اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در هر برهه از زمان نقشه های شوم دارند و در راه مبارزه با انقلاب تمام توان خود را به کار می بندند.

وی افزود: فتنه اخیر دشمنان استکباری و غربی جنگ احزاب را ایجاد کرد و همه بدخواهان دست به دست هم دادند تا اوضاع کشور را دچار تنش کنند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران تصریح کرد: امروز عرصه جهاد است  و جهاد تبیین باید سرلوحه کارها و اقدامات مان باشد.

وی با اشاره به اینکه جهاد دیگر در جامعه باید جهاد دفاع از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب باشد، خاطرنشان کرد: در اغتشاشات اخیر همانند دیگر اقدامات دشمن رهبر معظم انقلاب مظلوم واقع شد هرچند معتقدم وظیفه داریم مقام معظم رهبری را از ابعاد مختلف سیاسی، عبادی، فردی و اجتماعی به درستی به جامعه، نسل جوان و نوجوان بشناسیم.

یعقوبی یادآور شد: دشمنان در اغتشاشات و وقایع اخیر تمام نقشه های خود را به کار گرفتند و حتی در جدیدترین اقدام اهانت و توهین به طلاب، علما و روحانیون ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دفاع از ولایت فقیه و رهبری در اولویت نیروهای انقلابی باشد

جهاد دفاع از ولایت فقیه و رهبری در اولویت نیروهای انقلابی باشد