مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 23:102023-01-20اقتصادي

برگزاری نخستین جشنواره پیشرفت کشاورزی نوین در تیران و کرون


فرماندار تیران و کرون از برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه توسعه و پیشرفت کشاورزی نوین محصولات گلخانه ای در این شهرستان خبر داد.

- علی محمدی کیا، فرماندار تیران و کرون در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه توسعه و پیشرفت کشاورزی نوین محصولات گلخانه ای در تیران و کرون، اظهار داشت: این شهرستان قطب محصولات گلخانه ای استان اصفهان به ویژه در تولید فلفل دلمه ای محسوب می شود و در همین راستا ظرفیت بالای تولید این محصولات و فرصت هایی که در ارزآوری، رشد اقتصادی و اشتغال ایجاد شده در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی زمان برگزاری این رویداد را 29 دی تا 2 بهمن اعلام کرد و افزود: نمایشگاه تولیدات کشاورزی در روستای افجان برگزار خواهد شد.

  محمدی کیا با بیان اینکه بالغ بر 800 گلخانه سبزی، صیفی و گل های زینتی در این منطقه با مساحت بیش از 300 هکتار راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: 90 درصد تولیدات این بخش به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می شود.

فرماندار تیران و کرون استفاده از تجهیزات مدرن در توسعه این صنعت را مهم خواند و ادامه داد: صنایع تبدیلی و بسته بندی نیز در یک سال گذشته فعال شده که این موضوع به رشد کشاورزی و تکمیل حلقه تولید کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین جشنواره پیشرفت کشاورزی نوین در تیران و کرون

برگزاری نخستین جشنواره پیشرفت کشاورزی نوین در تیران و کرون