مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 22:302023-01-20ورزشي

هندبال ایران مقابل فرانسه 40تایی شد!


تیم ملی مردان هندبال ایران در دومین دیدار خود از مرحله نهایی رقابت های قهرمانی جهان 2023 لهستان امروز جمعه 30 دی ماه ساعت 20:30 (به وقت تهران) در یک دیدار دشوار به مصاف تیم فرانسه، پرافتخارترین تیم هندبال جهان رفت و با وجود ارائه یک نمایش خوب در نیمه نخست ، در پایان 41 بر 29 نتیجه را واگذار کرد.

ملی پوشان ایران در نیمه اول این دیدار عملکرد فوق العاده ای داشتند و بارها و بارها دروازه حریف خود را باز کردند و در نهایت با نتیجه 18 بر 14 به سود فرانسه به رختکن رفتند.

اختلاف چهار امتیازی با فرانسوی ها خبر از انگیزه فوق العاده بازیکنان ایران بود اما در نیمه دوم با وجود افزایش گلزنی تیم ایران، دروازه کشورمان به آسانی فروریخت و تعداد گل های فرانسه از 40 گذشت.

در نهایت ستاره های هندبال فرانسه موفق شدند با نتیجه 41 بر 29 پیروز این مصاف باشند تا دومین شکست قابل پیش بینی تیم ایران در دور نهایی و اصلی رقابت ها رقم بخورد.

تیم ملی هندبال ایران با صعود از گروه خود در رقابت های قهرمانی جهان تاریخ ساز شد و به مرحله اصلی این مسابقات راه یافت و در جمع 24 تیم برتر جهان قرار گرفت اما در این مرحله ابتدا به اسلوونی باخت.

محمد سیاوشی، علی رحیمی کازرونی، امیدرضا سرپوشی، مجتبی حیدرپور، محمدرضا اورعی، سلامان بربط، افشین صادقی، شهاب صادق زاده، وحید مسعودی، محمدمهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هندبال ایران مقابل فرانسه 40تایی شد!

هندبال ایران مقابل فرانسه 40تایی شد!