مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 21:302023-01-20سياسي

عزیزی: پاسخ قاطع و شایسته ای به اروپایی ها خواهیم داد


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر در اجلاس سران اروپا قانونی علیه سپاه به تصویب برسد کاهش روابط بین المللی با اروپایی ها صورت می گیرد و در آن زمان ما پاسخ قاطعانه و شایسته ای در این رابطه خواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد حسن قدیری ابیانه، سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا به همراه ابراهیم عزیزی، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی امروز جمعه سی ام دی ماه در  برنامه شناخت شبکه جام جم به گفت وگو درباره قطعنامه ضد ایرانی اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداختند.

اقدام پارلمان اروپا خلاف قوانین حقوق بین الملل است محمد حسن قدیری ابیانه، سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا درباره شرایط قانونی برای تروریست اعلام کردن نیروی مسلح یک کشور گفت: اقدام پارلمان اروپا بر ضد تمامی ابعاد حقوق بین الملل است اما پارلمان اروپا در گذشته نیز اقداماتی بر خلاف قوانین حقوق بین الملل صورت داده اند.

آن ها از رژیم صهیونیستی حمایت کرده اند و در جنگ ها نیز اقدامات غیر انسانی صورت داده اند.

وی افزود: با خواندن تاریخ کشورهای اروپایی شاهد آن هستیم که هر کدام توانایی استعمار منطقه ای را داشته اند این کار را صورت داده اند و به جنایت خود ادامه دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزیزی: پاسخ قاطع و شایسته ای به اروپایی ها خواهیم داد

عزیزی: پاسخ قاطع و شایسته ای به اروپایی ها خواهیم داد