مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 21:102023-01-20اجتماعي

اعزام تیم عملیاتی محیط زیست برای بررسی حضور احتمالی گرگ در شهر بهار


مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار از اعزام تیم عملیاتی مجهز محیط زیست برای بررسی و مقابله با حضور احتمالی گرگ در شهر بهار با پیگیری و دستور فرماندار این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار از اعزام تیم عملیاتی مجهز محیط زیست برای بررسی و مقابله با حضور احتمالی گرگ در شهر بهار با پیگیری و دستور فرماندار این شهرستان خبر داد.

علی مسلم خانی با اشاره به ارسال گزارشاتی از مشاهده گرگ در حاشیه شهر بهار اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده به صورت دقیق، لحظه ای و مستمر تیم عملیاتی و مجهز اداره کل محیط زیست استان همدان، نقاط مختلف شهر و روستاهای اطراف را تحت نظر دارند و برای مقابله یا زنده گیری این حیوانات در تلاش خواهند بود.

وی تصریح کرد: مانند سال های گذشته به خاطر تغییر هرم غذایی در طبیعت به علت عوامل انسانی و سرما و برف سنگین در دشت ها و مراتع و ارتفاعات حیوانات وحشی برای پیدا کردن غذا به سطح شهر می آیند.

مسلم خانی افزود: در همین رابطه با پیگیری های فرمانداری شهرستان بهار از شهرداری بهار خواسته شده با جمع آوری سریع تر زباله ها، پسماندهای غذایی و لاشه حیوانات تلف شده در اطراف شهر احتمال نزدیک شدن گرگ به منازل مسکونی را کاهش دهد چراکه وجود زباله، پسماند غذایی و لاشه، عامل و محرکی قوی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم عملیاتی محیط زیست برای بررسی حضور احتمالی گرگ در شهر بهار

اعزام تیم عملیاتی محیط زیست برای بررسی حضور احتمالی گرگ در شهر بهار