مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 20:462023-01-20سياسي

کاهش بارندگی، نتیجه بدحجابی زنان یا برخی رفتارهای حاکمان؟


اگر بنا هست از زبان تعالیم اسلامی برای مردم سخن گفته شود، لازم است در کنار مسائلی چون تاکید بر پوشش اسلامی که در جای خود درست و لازم است، این حقایق نیز بازگو شود تا همه کاسه و کوزه های بر سر برخی گناهان خرد نشود و مثلا رفتار برخی اصحاب قدرت از نهیب خطیبان .

- 8-اگر بنا هست از زبان تعالیم اسلامی برای مردم سخن گفته شود، لازم است در کنار مسائلی چون تاکید بر پوشش اسلامی که در جای خود درست و لازم است، این حقایق نیز بازگو شود تا همه کاسه و کوزه های بر سر برخی گناهان خرد نشود و مثلا رفتار برخی اصحاب قدرت از نهیب خطیبان محترم دور نماند که این ستمی بر دین و دیانت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ آیت الله سید ضیاء مرتضوی در یادداشتی نوشت: 1- در این سال ها بارها از سوی برخی خطبا و امامان جمعه شنیده ایم: بی حجابی عفت را از بین می برد و مرکز تربیت را تخریب می کند.

دلیل قطع نزولات آسمانی وضعیت افتضاح حجاب است .

2- دغدغه داشتن درباره پوشش بانوان امری درست است به ویژه از سوی کسانی که مسئولیت ترویج و تبلیغ دین دارند اما پرسش کلی این است که از نگاه تعالیم اسلامی، آیا میان گسترش گناه و زوال نعمت های الهی رابطه ای هست؟ اگر هست، آیا در تبیین پیوند گناه و زوال نعمت و گسترش نقمت از گناهانی خاص نام برده شده است؟ آیا حکم الزامی و روشن شرعی پوشش زنان در برابر نامحرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بارندگی، نتیجه بدحجابی زنان یا برخی رفتارهای حاکمان؟

کاهش بارندگی، نتیجه بدحجابی زنان یا برخی رفتارهای حاکمان؟