مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 20:252023-01-20اجتماعي

برای تحقق هوای پاک نیازمند مشارکت همه مردم و مسئولان هستیم


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه هوای شهر قم از ابتدای سال تا کنون 243 روز در وضعیت پاک و قابل قبول و 62 روز در وضعیت ناسالم بوده است، - ایسنا/قم مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه هوای شهر قم از ابتدای سال تا کنون 243 روز در وضعیت پاک و قابل قبول و 62 روز در وضعیت ناسالم بوده است، اظهار کرد: بدون تردید تحقق هوای پاک و سالم در استان قم با همدلی و مشارکت همه مردم و مسئولان در دسترس بوده و ما باید تلاش کنیم تا به این مهم دست پیدا کنیم.

سید رضا موسوی مشکینی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم امروز 30 دی ماه در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه شهر مقدس قم به مناسبت روز ملی هوای پاک گفت: بهره مندی از طبیعت و محیط زیست سالم از جمله حقوق مسلم شهروندی بوده و دارای جایگاه بسیار مهمی در آیات و روایات اسلامی است.

مشکینی با اشاره به برنامه های هفته هوای پاک با شعار تحقق هوای پاک، حقوق عامه، اراده ملی تصریح کرد: تاکنون اقدامات گسترده ای برای دستیابی به هوای پاک و سالم در استان قم انجام شده است، اما برای رسیدن به سطح مطلوب فاصله بسیاری داریم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به تصویب قانون هوای پاک در سال 1396 تصریح کرد: برای مقابله با گرد و غبار، آلودگی ناشی از وارونگی دما و آلاینده های زیست محیطی واحدهای صنعتی، همه دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تحقق هوای پاک نیازمند مشارکت همه مردم و مسئولان هستیم

برای تحقق هوای پاک نیازمند مشارکت همه مردم و مسئولان هستیم