مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 20:102023-01-20اقتصادي

عملیات توپکرانی خط لوله انتقال کارخانه گاز مایع 1600 بیدبلند انجام شد


با انجام عملیات موفقیت آمیز توپکرانی در خط لوله خوراک، کارخانه گاز و گاز مایع 1600 بیدبلند به ظرفیت طراحی خود رسید و میزان تولید گاز سوخت زمستانی به حدود 17 میلیون مترمکعب افزایش یافت.

- ایسنا/خوزستان با انجام عملیات موفقیت آمیز توپکرانی در خط لوله خوراک، کارخانه گاز و گاز مایع 1600 بیدبلند به ظرفیت طراحی خود رسید و میزان تولید گاز سوخت زمستانی به حدود 17 میلیون مترمکعب افزایش یافت.

جواد تقی زاده مدیر عامل شرکت آغاجاری در جمع خبرنگاران بیان کرد: با تلاش کارکنان شرکت، عملیات توپکرانی خط لوله انتقال گاز کارخانه گاز و گاز مایع 1600 بیدبلند که با تامین 600 میلیون فوت مکعب در روز (معادل 17 میلیون مترمکعب در روز) وظیفه تامین خوراک پالایشگاه گاز بیدبلند یک را بر عهده دارد با موفقیت انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به شرایط بحرانی افت دما و نیاز کشور به سوخت زمستانی و اهمیت پایداری تولید افزود: کارخانه گاز و گاز مایع 1600 با یک خط لوله 42 اینچ به طول 23 کیلومتر خوراک مورد نیاز پالایشگاه گاز بیدبلند -1 را پس از فراورش عملیاتی و تثبیت نقطه شبنم تامین می کند.

در این راستا به علت انباشت بیش از حد مایعات درون خط لوله انتقال خوراک ظرفیت فراورشی این کارخانه تقلیل یافت که با هماهنگی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب عملیات توپکرانی در دستور کار قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات توپکرانی خط لوله انتقال کارخانه گاز مایع 1600 بیدبلند انجام شد

عملیات توپکرانی خط لوله انتقال کارخانه گاز مایع 1600 بیدبلند انجام شد