مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 20:052023-01-20اقتصادي

پرداخت 450 میلیارد به کشاورزان در طرح مردمی سازی یارانه ها


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به مردمی سازی یارانه ها، گفت: 450 میلیارد تومان به تولید کنندگان حوزه کشاورزی پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، سید عماد شاهرخی در نشست وزیر جهاد کشاورزی با اتحادیه کشاورزان، باغداران، دامداران با بیان اینکه الگوی کشت که پنجاه سال روی زمین مانده با دستور وزیر جهاد در دولت سیزدهم شروع شد، افزود: بخشی از الگوی کشت مربوط به کشت قراردادی است که امسال حدود 10 هزار قرارداد با کشاورزان منعقد شد.

وی افزود: با اجرای کشت قرار دادی 93 درصد گندم آبی استان تحت پوشش قرار گرفت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: نکته دیگر مربوط به عملکرد دانه های روغنی است که نسبت به سال گذشته چهار برابر افزایش داشته است، در خصوص کشت کاملینا نیز ما رتبه اول را در کشور داشته ایم.

شاهرخی بیان کرد: موضوع دیگر به گسترش گلخانه است، به طوری که ظرف یکسال گذشته 35 هکتار گلخانه احداث کردیم، این در حالی است که تا قبل از دولت سیزدهم 78 هکتار گلخانه احداث شده بود.

وی با اشاره به رشد 120 درصدی تولید گندم در سال گذشته، گفت: پیش بینی ما این است که سال زراعی جدید 320 هزار تن گندم را تحویل سیلوها بدهیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در خصوص رفع تداخلات ارضی نیز توضیح داد : از سال 93 تاکنون 400 پلاک رفع تداخل شد که 300 پلاک آن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 450 میلیارد به کشاورزان در طرح مردمی سازی یارانه ها

پرداخت 450 میلیارد به کشاورزان در طرح مردمی سازی یارانه ها