مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 20:002023-01-20اجتماعي

مقاوم سازی مساکن مناطق زلزله زده خوی پیگیری می شود


استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: مقاوم سازی واحدهای مسکونی شهری و روستایی گسل زلزله خوی با جدیت پیگیری می شود.

- محمدصادق معتمدیان 30 دی ماه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان خوی که با محوریت زلزله این شهرستان تشکیل شده بود، افزود: بازسازی مناطق زلزله زده با استفاده از تجربه موفق زلزله مهرماه با سرعت انجام شده و ماشین آلات دستگاه های اداری و خدمات رسان برای آواربرداری بسیج می شود.

استاندار با تاکید بر تمرکز و مدیریت واحد ارائه خدمات به زلزله زدگان، گفت: در صورت نیاز برای ایجاد کمپ های اسکان اضطراری، کمپ های جدید ایجاد می شود و مشکل تامین آب و سرویس های بهداشتی کمپ های اسکان اضطراری در سریعترین زمان حل شود.

وی همچنین تداوم پخت و توزیع غذای گرم در مناطق زلزله زده را ضروری دانسته و افزود: هیچ خانواده ای در مناطق زلزله زده نباید مشکل اسکان و سیستم های گرمایشی داشته باشند.

با توجه به سرمای هوا، سیستم های گرمایشی در مناطق زلزله زده به صورت کامل تامین شده و از ظرفیت افراد خیر در تامین تجهیزات گرمایشی مورد نیاز افراد زلزله زده استفاده شود.

وی همچنین با اعلام اینکه مشکل و کمبودی برای توزیع کپسول گاز و نفت سفید در مناطق زلزله زده وجود ندارد، خاطرنشان کرد: شرکت نفت مسئولیت اجتماعی خود را در تامین رایگان نفت سفید و کپسول گاز در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی مساکن مناطق زلزله زده خوی پیگیری می شود

مقاوم سازی مساکن مناطق زلزله زده خوی پیگیری می شود