مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 17:002023-01-20فرهنگي

برگزیدگان سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان تهران مشخص شدند


اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان تهران با حضور هنرمندان و مسئولان استانی برگزار شد و برگزیدگان این جشنواره در بخش های تئاتر صحنه ای و خیابانی مشخص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، آیین اختتامیه و تجلیل از برترین های سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان تهران، با حضور محمد خراسانی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، حسین نادری رییس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران، محسن قضاتلو شهردار باقرشهر، سرهنگ مهدلو معاون فرهنگی سپاه استان و تعدادی از مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان های استان تهران در سالن اجتماعات شهرداری باقرشهر برگزار شد.

در این مراسم محمد خراسانی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ضمن اشاره به ظرفیت بالای هنرمندان شهرستان های استان تهران از حضور آن ها در جشنواره های بزرگ کشوری و اجرای این هنرمندان در سالن های مطرح پایتخت تقدیر کرد.

در ادامه از محمد قربانی و قوام الدین قاسمی، 2 هنرمند پیشکسوت به پاس 4 دهه فعالیت در عرصه نمایش تجلیل به عمل آمد و حسین نادری، رییس بسیج هنرمندان استان تهران ضمن تشکر از هنرمندان حاضر در جشنواره مژده برپایی جشنواره سالانه تئاتر بسیج را از دوسالانه به هرساله داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان تهران مشخص شدند

برگزیدگان سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان تهران مشخص شدند