مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 16:012023-01-20اجتماعي

محدودیت یک طرفه در کندوان لغو شد/ اجرای محدودیت یک طرفه در صورت ترافیک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت جاده های مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مازندران روان است و از لحاظ جوی نیز سطح همه جاده ها خشک است و مشکلی نداریم.

وی افزود: معمولا پایان هفته ها شاهد افزایش حجم بار در جاده های شمال هستیم که براساس وضعیت ترافیک بحث اعمال محدودیت های ترافیکی از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین و یا یک طرفه شدن خودروها در دستور کار پلیس قرار می گیرد.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی در جاده های شمال درحال اجرا است، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی از محور هراز همچنان ممنوع است.

جهان تاب بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت تا ساعت 24امشب از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی،کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان، تصریح کرد: براساس اعلام قرار بود محور کندوان از ساعت 13 امروز یک طرفه اعلام شود ولی هنوز این محدودیت اجرا نشده و بعید هم هست که اجرا شود.

رییس پلیس راه مازندران با هشدار نسبت به احتمال ریزش سنگ و رانش کوه در جاده های کوهستانی، خاطرنشان کرد: موضوع مهم پرهیز از ترددهای غیرضروری در جاده های کوهستانی است که کماکان باید مورد توجه رانندگان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت یک طرفه در کندوان لغو شد/ اجرای محدودیت یک طرفه در صورت ترافیک

محدودیت یک طرفه در کندوان لغو شد/ اجرای محدودیت یک طرفه در صورت ترافیک