مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 16:002023-01-20سياسي

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: با نظامیان اروپایی به عنوان تروریست برخورد شود


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با انتشار بیانیه ای، تروریستی خواندن سپاه توسط پارلمان اروپا را محکوم و تاکید کرد: این حرکت می تواند اقدام متقابل ایران را دربرداشته و خاورمیانه را برای این کشورها ناامن و با نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا به عنوان تروریست برخورد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با انتشار بیانیه ای، اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست آنچه که سازمان های تروریستی نامیده است را محکوم کرد.

متن کامل بیانیه به این شرح است: بسمه تعالی اقدام مغرضانه و نابخردانه اخیر پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نشان از عمق کینه ورزی و نمایانگر اشتباهات مکرر دستگاه محاسباتی دشمن است.

ناتوانی اتحادیه اروپا در تحلیل درست مسائل و عجز از درک شرایط امروز جهان و عدم مواجه منطقی با مشکلات عدیده و بعضا لاینحل خود و چسبندگی غیرمعقول و غیرعاقلانه به آمریکا و صهیونیسم بین الملل و دنباله روی از سیاست های توسعه طلبانه آنان و متأسفانه اتخاذ تصمیمات غلط، نظیر آنچه که اخیرا در پارلمان اروپا گرفته شد، ثمراتی جز افزایش مشکلات و پیچیده تر شدن اوضاع نابسامان آن ها ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: با نظامیان اروپایی به عنوان تروریست برخورد شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: با نظامیان اروپایی به عنوان تروریست برخورد شود