مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 15:252023-01-20سياسي

پدیدآورندگان داعش می خواهند سپاه را نهادی تروریستی اعلام کنند


امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: گروهی تصمیم گرفتند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در دنیا تروریست معرفی کنند، چه کسانی این کار را کردند؟ دار و دسته هیتلر، - ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: گروهی تصمیم گرفتند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در دنیا تروریست معرفی کنند، چه کسانی این کار را کردند؟ دار و دسته هیتلر، آن هایی که داعش پرور بودند و دنیا را به تلخی رفتارهای شرمگین و قساوتمندانه تروریست های داعشی آلوده کردند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که امروز 30 دی 1401 در مسجدالنبی (ص) شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائلی که این روزها پیش آمد، تصمیمی بود که اروپایی ها درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می خواستند اتخاذ کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: برای دشمنان سخت بود که جاسوس کهنه کار آمریکایی - انگلیسی اعدام شد، دشمنان قدرت امنیتی کشور ما را به این حد نمی شناختند و خیلی عصبانی شدند.

وی خاطرنشان کرد: اینکه یک نفر اعدام شده برای دشمن اهمیتی نداشته و ندارد، آن ها نوکر می خواستند؛ در آخر کار با رضاخان که نوکر چشم و گوش بسته آن ها بود چه معامله ای کردند؟ همین شاه فراری، زمانی که فرار کرد، یک عمر برای استکبار نوکری و هرچه گفتند را اطاعت کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدیدآورندگان داعش می خواهند سپاه را نهادی تروریستی اعلام کنند

پدیدآورندگان داعش می خواهند سپاه را نهادی تروریستی اعلام کنند