مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 15:152023-01-20سياسي

دستگاه دیپلماسی پاسخ دندان شکنی به عاملان تروریستی خواندن سپاه بدهد


از مسؤولان نظام خصوصاً دستگاه دیپلماسی می خواهیم با قدرت، پاسخ دندان شکن را به این ابوجهل های روزگار بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به اینکه سال ها است که مقام معظم رهبری تاکید ویژه بر جهاد تبیین دارند اظهار کرد: در این ایام باید نهضت جهاد تبیین راه بیندازیم و متأسفانه در این راستا برخی دستگاه ها دچار غفلت هستند.

وی با بیان اینکه باید دوران خفقان حکومت طاغوتی و فاسد پهلوی به خوبی تبیین شود تا عده ای سلطنت طلب که مدعی آن هستند به خوبی شناخته شوند گفت: باید بررسی شود که چقدر توانسته ایم غارت ها و رذالت های رژیم پهلوی را بازگو کنیم که در 26 دی ماه 57 او با 384 چمدان و صندوق اموال این ملت فرار کرد.

امام جمعه موقت ورامین افزود: باید جنایات منافقین کثیف و آلوده معرفی شود، می بینیم که امروز در کمال وقاحت خودشان را مدافع ملی ایران معرفی می کنند.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه امروز شیوه های مبارزاتی دشمن و ابزار استفاده او چه چیزی است بیان کرد: نیازمند نهضت جهاد تبیین هستیم، امروز وظیفه رسانه ها، اساتید و رجال و مبلغین و افراد با نفوذ بسیار سنگین تر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه دیپلماسی پاسخ دندان شکنی به عاملان تروریستی خواندن سپاه بدهد

دستگاه دیپلماسی پاسخ دندان شکنی به عاملان تروریستی خواندن سپاه بدهد