مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 14:302023-01-20سياسي

امام جمعه سمنان: ملت ایران اقدامات سخیف اروپایی ها را محکوم می کنند


ملت ایران قطعنامه اخیر دشمنان علیه سپاه پاسداران و اقدامات سخیف اروپایی ها را علیه کشورمان محکوم می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان در مسجد امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به تلاش های مذبوحانه اروپایی ها در روزهای اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: اقدامات سخیفی که در روزهای اخیر از سوی اروپایی ها انجام شد، محکوم است و مردم ایران این رفتارها را به طور جدی محکوم می کنند.

وی تصریح کرد: اینکه با صدور قطعنامه ای، یکی از ارزشمندترین قدرت ها در مبارزه با تروریسم در منطقه را در فهرست به اصطلاح تروریستی قرار دهند، از باطن خبیث اروپایی ها ناشی می شود.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های به اصطلاح تروریستی نشان می دهد که اروپایی ها از اساس با ملت ایران و هر نیرویی که مقابل اقدامات تروریستی آنها بایستد، مشکل دارند.

مطیعی، سپاه پاسداران را یادگار امام خمینی (ره) و از اهرم های قدرت جمهوری اسلامی و ملت ایران در مبارزه با دشمنان و مقابله با اهداف تروریستی غربی ها دانست و گفت: مردم ایران اقدامات خبیثانه اروپایی ها را با جدیت محکوم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سمنان: ملت ایران اقدامات سخیف اروپایی ها را محکوم می کنند

امام جمعه سمنان: ملت ایران اقدامات سخیف اروپایی ها را محکوم می کنند