مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 14:302023-01-20اقتصادي

آمریکا و انگلیس از سپاه سیلی های محکمی خورده اند


آمریکا و انگلیس از سپاه ما سیلی های محکمی خورده است و چون می داند سپاه، ارتش، بسیج، فراجا، روحانیت و نیروهای امنیتی ما با هم اتحاد دارند هر روز به دنبال برنامه جدید هستند اما بدانند تا این اتحاد و همفکری وجود دارد هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه بر لزوم حل مشکلات مردم تاکید و اظهار کرد: مردم در نظر اهل بیت بسیار مهم بودند لذا دوری از فرهنگ اهل بیت که بی تفاوتی و بی دردی در برابر نیازها و گرفتاری هاست موجب بروز مشکلات فراوانی برای مردم شده است.

    وی با بیان اینکه نباید امور را دست افراد بی عرضه داد، افزود: رییس جمهور با تمام مشکلات در حال خدمت به مردم است و علیرغم بدهی های سنگین دولت قبل و پرداختی ماهانه در دولت، تلاش فراوانی را برای کشور انجام می دهد امت آیا استانداران، وزرا و نمایندگان مجلس نیز اینگونه هستند.

    خطیب جمعه ساوه بیان کرد: این وضعیت امروز ارز و خودروی ماست، قیمت خودروهای تولید داخل که کیفیتش قابل تعریف نیست هر روز افزایش می یابد، گفتند خودرو وارد کنیم اما بازهم می بینیم که خودروهای وارداتی آنها با قیمت های نجومی در حال عرضه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و انگلیس از سپاه سیلی های محکمی خورده اند

آمریکا و انگلیس از سپاه سیلی های محکمی خورده اند