مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 14:012023-01-20سياسي

امام جمعه جیرفت: اگر «سپاه» نبود، اروپا و غرب امروز گرفتار داعش بودند


پارلمان اروپا در یک قطعنامه، سپاه پاسداران مردمی و ضد تروریست را تروریست معرفی کرد، این قدرنشناسی است اروپا و غرب باید قدرشناس سپاه باشند اگر این سپاه نبود امروز اروپا گرفتار داعشی ها بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، امام جمعه جیرفت امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: در غرب و آمریکا بحث آزار و اذیت زنان فاجعه آفرین است و آمارهای ارائه شده از این موضوع در نهادهای رسمی و ارتش آمریکا نشان دهنده اوج فلاکت آنهاست.

 حجت الاسلام میثم تارم با اشاره به نقشه های شیطان بزرگ در متلاشی کردن بنیان خانواده گفت: دشمن این حقیقت را دریافته و می داند یکی از راه های تسلط بر کشورهای اسلامی اشاعه فحشا و فساد و استحاله فرهنگی آنها با از هم پاشاندن بنیان خانواده و ترویج بی حجابی است و با رواج بی بندوباری آنها را آماده سلطه پذیری کند .

 وی با تبریک ماه رجب تصریح کرد: ماه رجب ماه استغفار و مناجات است و مومنین باید از این ماه توشه کسب کرده و در زمره رجبیون قرار بگیرند.

 امام جمعه جیرفت با اشاره به اعدام جاسوس انگلیسی گفت: این موضوع باید برای همه عبرت و درس باشد.

خطیب جمعه جیرفت ابراز کرد: پارلمان اروپا در یک اقدام مداخله جویانه قطعنامه ضد ایرانی تصویب کرد و در این قطعنامه سپاه پاسداران مردمی و ضد تروریست را تروریست معرفی کرد، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه جیرفت: اگر «سپاه» نبود، اروپا و غرب امروز گرفتار داعش بودند

امام جمعه جیرفت: اگر «سپاه» نبود، اروپا و غرب امروز گرفتار داعش بودند