مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 13:052023-01-20اقتصادي

یک نماینده: اصلا برق را هم قطع کنید!


نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس گفت: ما خیلی اصرار داریم که چرخ را دوباره اختراع کنیم، سوال من از مسئولان اجرایی این است که 200 کشور در جهان وجود دارد این ها پول ملی و ارز خارجی خود را چگونه مدیریت می کنند؟ چرا ما به بانکداری و یا حکومتداری به عنوان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایلنا، در رابطه با افزایش نرخ ارز در هفته های اخیر و اینکه یکماه قبل وقتی نرخ ارز افزایش پیدا کرد گفته شد نتیجه اعتراضات است، اکنون که شرایط کشور در یک آرامش به سر می برد چرا مجددا دلار به عددهای یکماه قبل بازگشته است ، گفت: اینکه گفته شد اعتراضات بر نرخ ارز تاثیر دارد، به نظر من حرف درستی است، چون وقتی در کشور اعتراضات رخ می دهد بخشی از مردم نگران می شوند و معمولا موجودی مالی خود را از کشور خارج می کنند.

در این زمینه آمار و ارقام وجود دارد که مثلا در حوادث سال های 88، 96، 98 و امسال بخشی از سرمایه و موجودی مالی مردم می رود به سمت خرید ملک در کشور های همسایه به عنوان مثال کشورهایی مانند ارمنستان، گرجستان، ترکیه و امارات.

وی ادامه داد: این یک بخش از موضوع است، نکته دوم این است که وقتی که فضای ناآرامی و اغتشاش در کشور شکل می گیرد افرادی که فعالیت تولیدی یا اقتصادی انجام می دهند به دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نماینده: اصلا برق را هم قطع کنید!

یک نماینده: اصلا برق را هم قطع کنید!