مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 13:002023-01-20سياسي

کوثری: اروپا از تصمیم علیه سپاه ضرر خواهد کرد


آن ها برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی توطئه کردند و سپاه آن را خنثی کرد، آن ها می گویند ما قلدر بودیم و حالا هم می خواهیم قلدر باشیم و ما می گوییم غلط کرده اید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، روز گذشته پارلمان اروپا پیشنهاد قرار دادن سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی را به رأی گذاشت و نمایندگان این پارلمان با حضور 638 نماینده، این پیشنهاد را به اشتراک نظر گذاشتند که در پایان این پیشنهاد با 598 رأی مثبت برابر 9 مخالف و 31 ممتنع به تصویب رسید.

در یکی از دستور جلسات این پارلمان تحت عنوان پاسخ اتحادیه اروپا به اعتراضات و اعدام ها در ایران ادعا هایی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره حوادث اخیر و ادعای واهی حمایت تسلیحاتی از روسیه در جنگ اوکراین مطرح شده بود.

اما هانا نیومان، نماینده آلمانی پارلمان اروپا در توییتر با اعلام تصویب طرح قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست موسوم به تروریسم، از تصویب طرح تشدید تحریم های دیگر علیه تهران خبر داد.

در ادامه گفتگوی خبرآنلاین با سردار اسماعیل کوثری نماینده مجلس را می خوانید: تحلیل شما از عمل اتحادیه اروپا در خصوص قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی چیست؟ آن ها دارند خباثت می کنند و باید از آن ها سوال بکنید که موقعی که سپاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوثری: اروپا از تصمیم علیه سپاه ضرر خواهد کرد

کوثری: اروپا از تصمیم علیه سپاه ضرر خواهد کرد