مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 12:402023-01-20سياسي

روز یکشنبه صف بندی مجلس دربرابر اقدام اروپا


آنها برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی توطئه کردند و سپاه آن را خنثی کرد ،آن ها می گویند ما قلدر بودیم و حالا هم می خواهیم قلدر باشیم و ما می گوییم غلط کرده اید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، روز گذشته پارلمان اروپا پیشنهاد قرار دادن سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی را به رأی گذاشت و نمایندگان این پارلمان با حضور 638 نماینده، این پیشنهاد را به اشتراک نظر گذاشتند که در پایان این پیشنهاد با 598 رأی مثبت برابر 9 مخالف و 31 ممتنع به تصویب رسید.

در یکی از دستور جلسات این پارلمان تحت عنوان پاسخ اتحادیه اروپا به اعتراضات و اعدام ها در ایران ادعاهایی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره حوادث اخیر و ادعای واهی حمایت تسلیحاتی از روسیه در جنگ اوکراین مطرح شده بود.

اما هانا نیومان، نماینده آلمانی پارلمان اروپا در توییتر با اعلام تصویب طرح قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست موسوم به تروریسم، از تصویب طرح تشدید تحریم های دیگر علیه تهران خبر داد.

پیشتر سید نظام الدین موسوی، سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی درباره هرگونه اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه هشدار داده بود و گفته بود: اگرچه در عالم واقع، تحریم و تروریستی نامیدن سپاه پاسداران توسط کشورهای غربی فاقد ارزش عملی و صرفا یک مانور تبلیغاتی پوچ و رذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز یکشنبه صف بندی مجلس دربرابر اقدام اروپا

روز یکشنبه صف بندی مجلس دربرابر اقدام اروپا