مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 12:152023-01-20سياسي

مسئله گردش نسلی نباید در اقدامات فرهنگی مورد غفلت قرار بگیرد


نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در اقدامات فرهنگی بویژه در خصوص انقلاب و امام راحل، گردش نسلی مورد غفلت قرار بگیرد مشکلات عدیده ای ایجاد خواهد شد.

- ایسنا/مرکزی نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در اقدامات فرهنگی بویژه در خصوص انقلاب و امام راحل، گردش نسلی مورد غفلت قرار بگیرد مشکلات عدیده ای ایجاد خواهد شد.

علیرضا نظری 30 دی در آیین اختتامیه هفته فرهنگی بر آستان آفتاب در خمین اظهار کرد: با برگزاری این رویداد فرهنگی، یکبار دیگر فضای شهرستان خمین در جهت توجه به انقلاب، بنیانگذار انقلاب اسلامی ، جهت گیری ها و اهداف و آینده انقلاب متوجه شد و فرصتی فراهم شد تا شهرستان خمین ظرفیت های خود را به نمایش بگذارد.

وی افزود: با توجه به گذشت قریب به 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، نزدیک به 80 درصد افراد نسل جدید جامعه امروز هیچ شناخت و تشخیصی نسبت به انقلاب و دوران حیات امام راحل و زمان پیروزی انقلاب ندارند و این گردش دوران و گردش نسلی اگر مورد بی توجهی و غفلت قرار گیرد قطعا مشکلات عدیده ای ایجاد می کند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند جهاد تبیین، یک فریضه، یک واجب فوری و قطعی است و هر کسی می تواند باید در این حوزه اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله گردش نسلی نباید در اقدامات فرهنگی مورد غفلت قرار بگیرد

مسئله گردش نسلی نباید در اقدامات فرهنگی مورد غفلت قرار بگیرد