مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 12:052023-01-20سياسي

باید راه میان بر را برای پیشرفت کرمانشاه انتخاب کنیم


استاندار کرمانشاه به تنگناهای مالی و اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: در این شرایط برای پیشرفت کرمانشاه نیازمند راه میان بر، خلاقیت و ابتکار هستیم.

  - باید راه "میان بر" را برای پیشرفت کرمانشاه انتخاب کنیم ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه به تنگناهای مالی و اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: در این شرایط برای پیشرفت کرمانشاه نیازمند راه میان بر، خلاقیت و ابتکار هستیم.

  محمدطیب صحرایی در جلسه شورای اداری شهرستان سنقر و کلیایی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی یکی از نعمت های بی بدیل خداوند به کشور ایران است، گفت: اگر از منظر کلان و با دیدی منصفانه وضعیت قبل و بعد از انقلاب اسلامی را با یکدیگر مقایسه کنیم و سرعت پیشرفت بعد از انقلاب را هم با کشورهای همتراز بسنجیم، به گستردگی و بزرگی خدمات نظام اسلامی به روشنی پی می بریم.

وی افزود: به عنوان یک نمونه در سال های پیش از انقلاب پزشکان کرمانشاه بیشتر هندی و بنگلادشی بودند و حتی امکان یک گفت وگوی ساده بین بیمار و پزشک وجود نداشت، ولی به برکت نظام اسلامی امروز مردم این منطقه به صدها پزشک متخصص و امکانات بیمارستانی پیشرفته دسترسی دارند.

صحرایی ادامه داد: در بعد بین المللی نیز انقلاب اسلامی در مقایسه با بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا از سرعت پیشرفت بسیار زیادتری برخوردار بوده و در دورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید راه میان بر را برای پیشرفت کرمانشاه انتخاب کنیم

باید راه میان بر را برای پیشرفت کرمانشاه انتخاب کنیم